miércoles, 14 de enero de 2015

PRIMERA GUERRA MUNDIAL


PRIMERA GUERRA MUNDIAL

Bon any nou companys!!! esperò que hagueu passat unes bones festes.

Avui hos parlare de dos activitats, una es un còmic sobre la primera guerra mundial i la que comensare a explicar primer, és un test que vam fer sobre el Kàiser alemà.


-----EL KÁISER-----

L'activitat del Kàiser consistia en respondre unes preguntes de la primera guerra mundial, per havere si naltres com el Kàiser alemà acabariam fent la guerra. El meu test va donar be, jo no acabaria fent la guerra, perquè no haguès posat a parir els anglesos a la premsa.

Personalment aquesta activitat no em va agradar gaire perquè em va sembla una mica llarga però vaig apendre que a la primera guerra mundial Alemania volia fer guerra amb tots els paisos que es fiquessin al seu davant.


-----CÒMIC-----

L'activitat anava d'unes vinyetes amb anglès, que haviam d'explicar el que passava en elles. Aquestes vinyetes eren una representació còmica sobre els fets i guerres que van passar a la primera guerra mundial.

Eren unes vinyetes que s'ho prenien una mica en conya de lo que va passar a la guerra, es veu primer una alemanya poderosa i chula que al final acaba perdent i que el seu dibuix canvia radicalment en un enfadat i amb ganes de revanja.

Les principals potències com Estats Units i Rússia es veuen uns dibuixos molt grans i molt segurs d'ells, imposaven en comparació als altres paisos mes petits com Anglaterra i França.

Aquesta activitat em va sembla molt divertida per fe tota la classe junta, em va agradar molt i la tornaria fer de la segona guerra mundial.






No hay comentarios:

Publicar un comentario